Regulamin obiektu Fajne Chaty położonego w Falsztynie ul. Błachuty 98, 34-435 Falsztyn.
- Właścicielem, zrządzającym i operatorem rezerwacji w obiekcie Fajne Chaty jest firma Budmar Kuczyński Marcin mieszcząca się w Ostrowsku 34-431, przy ulicy Pienińskiej 47.
- Domy wynajmowane są na doby. Doba w domu zaczyna się o godz. 15:00 pierwszego dnia pobytu, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
- Gość zobowiązany jest zapłacić całość kwoty za zadeklarowany pobyt przelewem z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem przed przyjazdem. Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami.
- Odbiór kluczy w domach odbywa się na miejscu pod adresem zarezerwowanego obiektu:
- ze schowka chronionego kodem lub bezpośrednio od Właściciela. W dniu przyjazdu zostanie wysłany Państwu kod do skrytki, w którym znajdują się klucze.
- Klucze w dniu wyjazdu należy oddać zarządcy obiektu lub zamknąć w skrytce na klucze przed wyjazdem.
- Obiekt przyjmuje rezerwację na portalach rezerwacyjnych, telefonicznie pod numerem telefonu 509327170, 500151635 lub mailowo pod adresem [email protected] Wysokość zadatku zależna jest od terminu przyjazdu i przedstawiona jest podczas składania rezerwacji, nie mniej niż 30% wartości rezerwacji. Zadatek, ma być wpłacony na podane w e-mailu konto bankowe nr Santander Bank Polska o / Nowy Targ nr konta: 61 1090 1838 0000 0001 4300 8197 w terminie podanym we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji
- Brak dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oraz brak kontaktu z Klientem będzie skutkować automatycznym anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku niezrealizowanego pobytu zadatek przepada w całości na rzecz obiektu Fajne Chaty. Jeżeli Gość powiadomi obiekt Fajne Chaty na min. 21 dni przed planowanym przyjazdem o konieczności zmiany terminu, zadatek może zostać przesunięty do wykorzystania w ciągu roku licząc od pierwszego dnia planowanego przyjazdu. Nowy termin zostanie ustalony w miarę możliwości rezerwacyjnych. Jeżeli nowy termin przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie wynikająca z cennika obowiązującego w obiekcie.
- Zadatek nie podlega zwrotowi, jeśli klient anuluje rezerwację na 21 dni lub mniej przed terminem przyjazdu.
- E-mail potwierdzający rezerwację przedstawia koszty pobytu, łącznie z kwotą podatku VAT. Podane ceny są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT. Dokonanie Rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Gość jest zobowiązany do zapłaty całości kwoty za pobyt podanej na potwierdzeniu rezerwacji na co najmniej 14 dni przed planowanym przyjazdem. Brak wpłaty całości kwoty za pobyt w tym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji. W takim przypadku wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Kwota za pobyt nie podlega zmniejszeniu nawet jeśli z przyczyn niezależnych od zarządzającego przyjazd gościa ulegnie opóźnieniu lub skróceniu.
- Parking przy domach jest bezpłatny.
- Korzystanie ze stacji ładowania pojazdów elektrycznych odbywa się na podstawie odrębnego regulaminu. Cena za pobyt nie obejmuje korzystania ze stacji ładowania samochodów elektrycznych.
- We wszystkich domach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych używek oraz przebywania wraz ze zwierzętami domowymi bez wcześniejszego uzgodnienia, w przypadku złamania zakazu goście zobowiązują się do pokrycia kosztów ozonowania i czyszczenia domu w wysokości 1000 zł.
- Dom może być wynajęty maksymalnie dla 6 – 8 osób.
- Liczba osób przebywających w domu nie może przekraczać deklarowanej przy dokonywaniu rezerwacji. Goście są proszeni o zgłoszenie zarządcy w dniu przyjazdu ewentualnych zmian w deklarowanej liczbie osób. W przypadku niepoinformowania zarządcy o zmianie liczby osób wynajmujący zostanie obciążony karą umowną 500 zł.
- Zastrzeżenia związane z poziomem czystości obiektu należy zgłaszać natychmiast po wejściu do obiektu.
- Na Gościach spoczywa obowiązek dbania o powierzony obiekt i utrzymywania obiektu w stanie niepogorszonym. Wszystkie zniszczenia, zabrudzenia i uszkodzenia, wynikłe z niewłaściwego użytkowania będą obciążały Gościa.
- Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania zarządzającego obiektem o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie lub osoby trzecie w czasie okresu wynajmu obiektu. Gość zobowiązany jest do usunięcia lub naprawienia wszelkich szkód związanych z użytkowaniem obiektu. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wyrządzi lub wyrządzą osoby korzystające podczas okresu obowiązywania umowy w obiekcie. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania zarządzającego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o jakichkolwiek szkodach wyrządzonych w budynku i jego wyposażeniu stałym i ruchomym.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz organizacji wieczorów panieńskich i kawalerskich.
- Gość jest zobowiązany zapłacić fakturę wystawioną przez zarządcę za pokrycie szkód. Wysokość szkody jest określona na podstawie wyceny lub faktury przedstawionej Gościowi.
- Po wyjeździe Gościa z obiektu, Fajne Chaty mają 48 godzin na zgłoszenie Gościowi ewentualnie powstałych po nim szkód. Zgłoszenie to może mieć formę SMS, telefoniczną lub mailową.
- Klucze do obiektu prosimy przechowywać z należyta starannością, w przypadku ich utraty, Gość zostanie obciążony kosztami wymiany wkładek zamków.
- Sprzęt sportowy typu: narty, sanki, rowery należy przechowywać w wyznaczonym w tym celu miejscu (przyziemie).
- Dla podniesienia komfortu i bezpieczeństwa wypoczywających gości, prosimy o zachowanie ciszy nocnej, która obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00 rano.
- Zarządca może odmówić wydania kluczy do domu lub zażądać ich zwrotu i natychmiastowego opuszczenia terenu obiektu, jeśli Gość nie posiada dokumentu potwierdzającego jego tożsamość, znajduje się pod wypływem alkoholu lub środków odurzających, zachowuje się agresywnie.
- Zarządzający domami Fajne Chaty nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i zaginięcie rzeczy pozostawionych w obiekcie lub na terenie przyległym do obiektu, które stanowią własność Gości.
- Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania oraz oddania zarządzającemu obiektu w stanie zastanym.
- Termin pobytu można przedłużyć w przypadku gdy dom jest wolny. W przypadku przedłużenia pobytu, Gość zobowiązany jest zgłosić fakt ten do zarządzającego domami Fajne Chaty. Za przedłużenie terminu pobytu o jedną lub więcej dób określonych w punkcie 2 niniejszego regulaminu Gość zobowiązany jest do zapłaty kwoty stanowiącej iloczyn ilości dób przedłużenia pobytu i kwoty za jedną dobę wynikającą z pierwotnej kwoty rezerwacji Gościa.
- Korzystając z naszych usług Goście dokonując rezerwacji akceptują postanowienia niniejszego regulaminu bez zastrzeżeń.
Rozwiązanie umowy
- Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy bądź zaoferowania domu innego niż zarezerwowany dom w przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych (siła wyższa) korzystanie z zarezerwowanego domu nie jest możliwe. Jeśli zamienny dom nie odpowiada oczekiwaniom Gościa, ma on prawo do odstąpienia od umowy najmu, wpłacony zadatek zostanie zwrócony.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, obiekt Fajne Chaty rezerwuje sobie prawo zaproponowania Gościowi zastępczego obiektu podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego.
- Obiekt Fajne Chaty ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gościa lub jego majątku, z powodów niezależnych od Właściciela obiektu, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Właściciel Marcin Kuczyński. Prosimy o składanie droga mailową [email protected].
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie maksymalnie 7 dni.